Custom Glitter Text

Friday, November 2, 2012

Y-Pad untuk adik

Salam pagi Jumaat....

Ari selasa ptg, balik keje aku mcm biasa gi umah pengasuh amik anak kecik aku. tetiba dia kuar umah terus mintak 'ibu, nak i pad..' amboi, kemain lagi budak kecik ni... aku tanye pengasuh, mane lak dia tau i pad tu? rupenye ade sorang lagi budak yg pengasuh jg baru beli menda alah tu.. td dibwknye ke umah pengasuh. dah la anak aku pun berminat gak.. tp kan, mujur ler bkn i pad yg sebenarnye, y pad rupenye... fuhhh... lega aku.... mlm tu aku pi le cari kat carrefour. dah beli balik rumah baru perasan terambil warna pink. ingatkan warna biru cam gambar kat kotak tu. takpe la dik, janji dah dapat ape yg adik nak kan... sonok bukan main lagi dia.. esoknye gi umah pengasuh bwk le y-pad dia tu... 



ini le rupenye....
pink kaler....

ade lampu biru

sonok dapat Y-Pad

Gitu le rupenye i y-pad anak kecik aku.. ok gak, dpt belajar 1,2,3, A,B,C, ade lagu... mcm2 mainan budak2 skrg kan... kita dulu main congkak ngan batu seremban jer...

5 comments:

  1. aisha nyer dulu laptop, menan yang ada abc 123 plus lagu2, tapi dah hancur... sekarang ada i-pad plak yerk, setakat ni dia x mintak lagi... hehe
    terror la adik lepas ni beri-pad yerk.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau aitha tau mesti dia nak tu....

      Delete