Custom Glitter Text

Thursday, November 8, 2012

Tahniah kakak...

Assalam,


Semalam masuk ofis lambat sbb ke sekolah anak dara aku yang menerima sijil anugerah kecemerlangan terbaik dalam subjek sains. 

Tahniah Nur Hadira Amalina binti Mohd Salleh!!! 

Pagi tu kakak bgn awal sbb semangat nak ke sekolah. siap2, pas hantar si adik ke umah pengasuh kami terus ke sekolah, sampai sekolah awal la pulak, duk la menunggu kat kantin. dlm kol 9am baru majlis mula. aku ingt darjah 1 amik adiah dulu. rupeye terbalik, darjah 6 dulu lak. darjah 1 last sekali dah nak tghari baru siap. dah settle kat sekolah, balik umah hantar kakak, aku terus gi keje.. fuhhh.... jom tgk gambar2 anak dara aku sebagai tanda kenangan...




halus je anak dara aku ni.. 






ngan ayah

ngan ibu

ngan opah@mak


5 comments:

  1. tahniah!! terharu dan gembira kan bila anak kita berjaya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ sue.. terharu tgk masa dia naik stage.. huhu...

      Delete
  2. tahniah hadira.....
    bestnyer dapat tengok anak naik pentas...

    ReplyDelete
  3. tahniah...patutnya ibu dia belanja pavlova kat opis... :P

    ReplyDelete