Custom Glitter Text

Thursday, October 18, 2012

menu mlm tadi

Assalam..... ermm.. nak nunjuk sket menu yg aku masak mlm td. ceh.. spesel sgt ke? 
mesti korang terliur tgk menu ni..... ape? nak resipi? tak yah la.. aku rasa budak umor 7 thn pun blh masak menu aku ni...  

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


 

haaa.... terliur tak? ini jer? ye ler.... aku kan malas... so, ini je la menu aku mlm td.. ngeee.....

k, babai.....

6 comments:

  1. akak ni bwat sy rase nak turun bwah laa..huhuhu

    ReplyDelete
  2. kat bawah xde megi sesedap yg ni tau...

    ReplyDelete
  3. kalau dh kat bwh dah tak der....so...sok bwk la buleh mkn sok pagi...hehehehehheeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. ngidam la nak mkn megi goreng yg sebijik mcm ni...

    ReplyDelete
  5. dengan penuh harapan pas raya haji ne ader la maggi goreng cam ne nnt bila pas cuti....hiiiiiiii

    ReplyDelete