Custom Glitter Text

Friday, November 22, 2013

Majlis Penyampaian Hadiah Kakak

Assalam. 

Cerita 2 minggu lepas, telah berlangsungnye Majlis Penyampaian Hadiah SRA Lembah Jaya, Ampang. Alhamdulillah, anak aku, hadira salah seorang pelajar yang menerima hadiah pada hari tersebut. Kakak dapat tempat pertama di dalam kelas dan InsyaAllah, tahun dpn darjah 3 kakak dapat naik kelas pertama dari kelas ketiga skrg. Semoga prestasi kakak terus cemerlang untuk masa akan dtg.. Ibu dan ayah sentiasa mendoakan kejayaan untuk kakak dan adik...... 

Moh tgk gambar2 anak dara aku...
v
v
v

surat jemputan 
sblm pegi.. ujan pagi tu... 

beratur nak naik pentas 

senyuman kakak.. 





dapat set stationary
kakak & adik 
ape kena lah ayahnye posing gini
ngan ustazah kelas kakak
pencapaian kakak di sekolah agama. 
kekal di tempat pertama & terdapat peningkatan dari exam pertengahan thn 

Terima kasih kepada ustaz & ustazah juga guru-guru yang telah mendidik kakak sehingga berjaya. Sekolah kebangsaan lak, thn ni takde rezeki untuk kakak terima anugerah mcm thn lepas yang pernah ibu coretkan kat sini. tapi ibu tetap bangga dengan keputusan peperiksaan kakak walaupun dapat tempat ke 27. Duduk di kelas pertama saingan memang hebat. walau apa pun, nombor tak penting, yang penting peratus tu.. Alhamdulillah, thn depan darjah 3 kakak kekal duduk di kelas pertama sejak dari darjah 1. 

pencapaian kakak di sekolah kebangsaan 

Aku pasti setiap ibu bapa pasti gembira dengan kejayaan anaknya tak kira la diperingkat mana pun.... huhu....

Sekian saja coretanku.....

















3 comments:

  1. Tahniah...pandai kakak dira yer...moga jadi anak yang cerdik pandai dunia dan akhirat..aminnnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. InsyaAllah... TQ auntie smah....

      Delete