Custom Glitter Text

Wednesday, September 5, 2012

pic raya part 3

kali ni pic raya lain sket sbb kat sawah padi... raya keempat kami beraya ke kampung kedah, teluk intan. ni umah kawan rapat my MIL. umah nyer kat tgh2 sawah padi. memang cantik dan udaranya nyaman jer... anak2 aku ngan sepupunye memang suka sgt le berlari ke tgh2 sawah nun... maklum le, budak2 tu tak pernah merasa suasana gini.. jgn kata budak2.. mak budak pun 2 x 5 jer... jom tgk pic di bawah. 

v
v
v
v
v






haa.... bkn main lagi aku kan? nak terbang ke mana ntah..... tgh2 posing kat luar, ujan turun lak... sambung posing dlm umah lak...

v
v
v





5 comments:

  1. Replies
    1. tu ler.. first time masuk bendang..

      Delete
  2. mak budak nyew pn terlebih seronok...ewwww...

    ReplyDelete
  3. bestnyer ambik gambo kat sawah padi, teringin sangat tapi takut masuk sawah coz takut ngan lintah.. haha

    ReplyDelete
  4. kira tu posing tunjuk ketiak la ek.. :))

    ReplyDelete