Custom Glitter Text

Tuesday, August 28, 2012

pic raya pertama

Assalam.... masih lagi dalam mood raya.. ari ni aku baru mula keje dan baru mula 1st day puasa ganti. patutnye smlm dah keje tp keadaan perut yang tak mengizinkan. tu ler.. mkn raya byk sgt kot.. padan muke aku.. 
aku mulakan cite raya pertama erk.. pilihan warna tema tahun ni 'hijau epal'. tp kan, malas la nak menaip cite pjg2. kita tgk gambar je la erk...

v
v
v
v
v
v

sblm tu kan, tgk gambar ni dulu. hasil tangkapan my FIL sehari sblm raya. udang galah tu.. tp dpt sekor ni jer.. nak tau perut sape yg dpt? haa.. dah tentulah perut aku.. hahaha... 

my hero

v
v
v

anak-anak ibu

mr. hubby & anak-anak

aku lak

tetamu sedang menikmati juadah

tetamu pun nak enjoy gak.. sesi karaoke lagu raya
my family..
(abaikan hamba Allah yg wat 'peace' kat blkng tu erk..)
nak gi beraya

eh,eh.. motor ni tak nak gerak lak.. berat sgt kot..
ooohhh.. tertinggal lak anak2...

nak gambar lagik? ade.. byk.. nnti aku kasik tgk lagik erk.. 

4 comments:

  1. hamboi.... karaoke di pagi raya..

    sedondon jerk sume ijo yerk, ngan moto pon ikut ijo gak.. haha comel

    ReplyDelete
  2. perh... bagus gak kan hiburkan tetamu ngan bg dorg nyanyi karaoke...
    idea yg bernas...

    ReplyDelete
  3. ijau epal kew tembikai susu...?hahahaha

    ReplyDelete