Custom Glitter Text

Friday, October 28, 2011

weekend..

ahad lepas hubby ajak gi tasik titiwangsa ade jambori vespa dari seluruh negeri datang berkumpul. member husband aku dari ipoh ramai yang turun. hubby pun nak ler jumpe memember dia. dulu masa bujang rajin gak hubby aku ni join sekali. kekadang sampai ke perlis dorang konvoi naik vespa. sementara hubby sembang2 ngan member dia, aku bawak le anak2 main kat playground.aku jarang gi tasik ni sbb selalu bawak anak2 pi tasik permaisuri kat cheras. luas rupenye taman ni. last gi masa ade eye on malaysia, tu pun aku round2 kat area eye on jer. tak lak round sampai ke blkng. ramai gak parents yang bwk anak2 main kat situ. puas anak2 aku main mainan sampai semua mainan dorang panjat. tp aku lak yg snap gambar sikit jer sbb guna hp, camera lupe bawak.

No comments:

Post a Comment