Custom Glitter Text

Friday, October 28, 2011

Good Luck Bosss....

nak cite sikit pasal ex-boss aku... 2 minggu lepas ex-department aku (Strategi Korporat) wat farewell utk puan zuraida mokhtar, puan aididah ibrahim & en. harmaini othman. nama penuh tu.. aku dijemput sekali utk meraikan.. fuh.. best2.. sbb dpt mkn free. sebelum mkn tu ada la acara memberi ucapan. paling terharu masa ex- boss aku bg ucapan. walaupun aku hampir 7 bulan meninggalkan department tu tp aku still on lagi dgn memember kat BSK. kepada kak zu yang akan memulakan tugasnya di IKN rawang, aku ucapkan terima kasih kerana byk mendidik aku daripada mula aku keje kat kraftangan malaysia (thn 2003). kak zu seorang bos yang sporting dan tak lokek. kadang-kadang kak zu agak tegas dan cerewet kalo bab keje ni. tapi bila difikirkan balik, itu memang hak dia sebagai seorang bos. kalo x, anak buah naik lemak ler.. kadang2 kalau ada masalah, kak zu lah tempat aku mengadu.. tapi tu semua tinggal kenangan..

sukenye kak zu peluk...

ngan member BSK

1 comment:

  1. ala..... kompleks kraf ngan IKN x jauh mana pon kan, kalu x jem setengah jam leh sampai..... kalu rindu leh jerk wat lawatan ke IKN.. hehe

    ReplyDelete