Custom Glitter Text

Thursday, March 8, 2012

peristiwa 07 Mac 2012

Hujan lebat bermula jam 6.30 petang hingga 9.00 malam menyebabkan kawasan umah aku, lembah jaya utara, ampang dinaiki air hingga paras bumbung rumah. banjir yang aku rasa paling teruk sejak aku duduk kat ampang. Alhamdulillah, kawasan rumah kami selamat sebab terletak di atas bukit tp semua terperangkap sebab jambatan runtuh dirempuh air yang deras.. aku sempat gak snap gambar, mlm kejadian dpt snap sekeping jer sbb sesak ngan org lagi pun ujan masih turun lagi. gambar lain2 tu aku snap pg ni sementara tunggu org repair jambatan lain sblm gerak gi kerja....  












Subhanallah... ini semua ketentuan dari-Nya... semoga keluarga yang ditimpa bencana ini tabah dan sabar menghadapi dugaan ini....


No comments:

Post a Comment