Custom Glitter Text

Tuesday, November 15, 2011

Hari Graduasi Kakak

3 November 2011, tadika kakak ada wat hari graduasi kat hotel de palma, ampang. Hari yang sama gak kakak demam. panas gak bdnnye. kesian lak aku tgk tp dia excited gak nak gi. kakak terpilih untuk main kompang masa ketibaan YB.. hari graduasi ni dibuat untuk parlimen ampang melibatkan 15 tadika KEMAS seluruh kawasan ampang. tu yg YB dtg rasmi tu.. gambar xleh nak tangkap byk sbb setiap satu tadika dah ade jurugambar. dorang xnak reramai org duk diri dpn stage tu... so, layan je la picture yg sempat aku tngkap kat bawah ni..







2 comments:

  1. wah tabika kemas buat majlis grad kat hotel yerk..... klassss ko ampang..

    ReplyDelete
  2. tu ler.... HIDUP AMPANG!!! hahaha...

    ReplyDelete